torsdag 29 januari 2009

Glad idag



Hej allesammans!
Ni vet sådana där dagar när allt är perfekt, just en sådan dag är det idag! Man är glad åt allt. Hoppas ni andra även har en sådan dag, om inte idag så imorgon.
Här lite bilder från vårt nypiffade badrum. Fick även användning för påsarna jag sydde för läänge sedan. Nu får de förvara toalettpapper en tid tills de får en annan uppgift. Att man med så lite kan göra sådan skillnad. Trivs nu så otroligt bra i badrummet. Inspirationen gav kära Heidi som förstår sig på detta med inredning! Tack!

Ha en mysig kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är skönt med glada dagar. Känner på mig att jag ska en imorgon, det är ju fredag! :)Bra att vi inspirerar varandra! Kram/H

Ps. Blev så glad när du ringde idag!

En vit vardag sa...

Det e alltid lika roligt att ring dig! Jag e så glad att jag har dig!! <3 /Mia