fredag 8 maj 2009

Vår gröna vardag



På våren hinner man knappt fundera över inredning alls. Då är det naturen och det gröna som lockar. Men jag brukar tycka att det är bra, då är det ju så mycket roligare att börja pyssla och fixa sen när det blir höst igen. Allt har sin tid.

För tillfället njuter vi av den vackra våren och pysslar nu som då med våra lite större renoveringsprojekt. Det är ju så härligt när man kan slipa och måla utomhus!

Våren är enligt mig den härligaste årstiden av alla. Allt och alla vaknar till liv och man får njuta av värmande solstrålar och glass på torget. Man får ta fram sin cykel och sätta fotbollsskorna på gräsplanen. Man har en hel sommar framför sig! UNDERBART!

Hoppas alla får en underbar helg och njuter till fullo av våren!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Ja, jag tycker också att våren är den härligaste årstiden!
Min dotters cykel har vi köpt från meles bike i Vasa.

Basi sa...

hejsan! va har ni för projekt på gång nu? *nyfiken* :) ja ha fått in piktittarn nu, men ja borde ännu behandel a me vax för bästa resultat.

Basi sa...

Får du lixom somarlov tu tå? :)jaanå ja hals ju heimveer mest heila tiin. (borstsiit från tå ja arbeitar) får höras!

Lallis - liv och leverne sa...

Jag älskar också våren:)
Kram Lallis

Angel.Pearls sa...

Fint att du är med i min GiveAway -Lycka till!//Eva