måndag 23 mars 2009

Vita skall de bli.


Hej på er!

Ojj vad roligt att det är så många som hittat hit till bloggen! Ni får gärna lämna en liten kommentar så vi skulle veta vem som tittar in. :)

Roligt att så många har läst artikeln i ÖT! Det allra roligaste är när någon säger att de blivit så inspirerade av den att de börjat med fixa själva! Jätteroligt om vi kan bidra med lite inspiration!

Visar nu väldigt mycket halvfärdiga projekt men ni skall nog få se dem när de är klara också! Här är två av våra loppislampor, som får sig en omgång med sprayflaskan.

Har föresten utvecklat ett enormt ha-begär när det gäller gamla lampor! Skulle kunna köpa hur många som helst! Såg en jättevacker idag på loppis här i Vasa men den var för dyr för min börs. Kanske tur det, snart får vi sova i trappan för att alla lampor skall få plats.

Ha en riktigt skön kväll!

3 kommentarer:

Mamsell Lufolk sa...

Intressant artikel! Alltid roligt när man får "komma på besök" till nån bloggare. :-) Fint!!

klipposfia sa...

Det är jätteroligt med olika lampor tycker jag med...har haft lite otur den senaste tiden för jag har inte hittat någon på läääänge:) Linneskåpet som ni visade i förra inlägget är bara för ljuvligt!

Anonym sa...

Ni är verkligen inspirerande med allt ert fyndande och fixande! Dock tycker jag det är lite synd på den fina orange färgen på en lampa då den blir vit. Men, smaksak... Visst mötte jag dig förresten för några dagar sedan utanför ert hus? Var så inne i mina egna tankar och barnen...